Oras Slatina – Str. Ecaterina Teodoroiu nr. 38
Telefon: 0728 986 666
Luni – Vineri: 9.00 am – 17:00pm
Oras Constanta – Bld. Tomis nr. 301, Constanța
Telefon: 0799 880 711
Luni – Vineri: 9.00 am – 17:00pm
Curatare filtru de particule/catalizatoare auto, autoutilitare si camioane – DPF / CAT – cleaning!
# Garantie de 18 luni fara limita de km.

Reconditionare DPF si CAT
Autoturisme – Autoutilitare – Camioane
Serviciul nostru de regenerare chimica a DPF-ului consta in curatirea lui cu echipamente automatizate performante si uscarea lui la temperaturi inalte controlate.
Acesta se aplica la toate vehiculelor pe baza de motorina, atat autoturismelor cat si autoutilitarelor, procesul este unul extrem de eficient, ceea ce duce la economii considerabile pentru dvs., clientul.
Folosim echipamente performante automatizate pentru un rezultat eficient!
Inlocuirea filtrului DPF:
Echipa
6
persoane
Proiecte
250
Proiecte efectuate
Recunoasteri
1250
DPF-uri
1280
Clienti fericiti!
Filtru DPF infundat
Acest lucru ingreuneaza evacuarea si creste consumul de combustibil.
Curatirea DPF-ului
Va ajuta sa prelungiti durata de viata a motorului dumneavoastra
Viata si intretinere
O curatire eficienta la 50000-70000 de km creste durata de viata a piesei.
DPF- autoutilitare
Servicii de curatare pentru autoutilitare si autobuze
DPF 1800 PRO
Un echipament performant complet si inteligent, NOI IL VINDEM!
O eroare auto
Elimina o eroarea din bord si conduci linist!t.

Bucura-te de un serviciu de calitate!
Depinde de tine ce alegere faci!
Un echipament performant va creste garantat eficienta DPF-ului tau si durata de viata a motorului.
Un proces sanatos inseamna:
– vizualizare interna;
– raport de masurare parametri inainte de proces;
– curatare controlata;
– uscare controlata;
– masurare parametri dupa curatire.
Evita metoda de curatire prin folosirea de solutii chimice care se toarna direct in filtrul tau, acestea dauneaza si scad durata de viata a piesei.
Un echipament performant trebuie sa usuce filtrul in interior, un filtru umed atrage inca de la prima pornire funingine pe carbunele din interior, asta inseamna o munca in zadar si un risc de infundare imediata.